Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aspiring for competence in a multifaceted everyday life: A qualitative study of adult students’ experiences of a blended learning master programme in Norway

Tytuł:
Aspiring for competence in a multifaceted everyday life: A qualitative study of adult students’ experiences of a blended learning master programme in Norway
Autorzy:
Gjestvang, Bodil
Høye, Sevald
Bronken, Berit Arnesveen
Źródło:
In International Journal of Nursing Sciences 10 January 2021 8(1):71-78
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies