Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public libraries: pathways to making Botswana an educated, informed nation

Tytuł:
Public libraries: pathways to making Botswana an educated, informed nation
Autorzy:
Maswabi, Tshepo
Sethate, Tiroyamodimo
Sebusang, Sebusang E.M.
Taolo, Resego
Źródło:
Library Review, 2011, Vol. 60, Issue 5, pp. 409-420.
Dostęp URL:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00242531111135272  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies