Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Paradoxes in entrepreneurship education: chalk and talk or chalk and cheese? : A case approach

Tytuł:
Paradoxes in entrepreneurship education: chalk and talk or chalk and cheese? : A case approach
Autorzy:
Hartshorn, Christina
Hannon, Paul D.
Źródło:
Education + Training, 2005, Vol. 47, Issue 8/9, pp. 616-627.
Dostęp URL:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00400910510633152  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies