Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Use of Digital Media for Marketing, CSR Communication and Stakeholder Engagement

Tytuł:
The Use of Digital Media for Marketing, CSR Communication and Stakeholder Engagement
Autorzy:
Troise, Ciro, author
Camilleri, Mark Anthony, author
Źródło:
Strategic Corporate Communication in the Digital Age
Dostęp URL:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/978-1-80071-264-520211010  Link otwiera się w nowym oknie
Książka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies