Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pseudo Modernity

Tytuł:
Pseudo Modernity
Autorzy:
Ritch, Elaine L., author
McColl, Julie, author
Źródło:
New Perspectives on Critical Marketing and Consumer Society
Dostęp URL:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/978-1-83909-554-220211007  Link otwiera się w nowym oknie
Książka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies