Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

“Being on the wrong side of the digital divide”: seeking technological interventions for education in Northeast Nigeria

Tytuł:
“Being on the wrong side of the digital divide”: seeking technological interventions for education in Northeast Nigeria
Autorzy:
Martens, Marianne
Hajibayova, Lala
Campana, Kathleen
Rinnert, Gretchen Caldwell
Caniglia, Joanne
Bakori, Isa Garba
Kamiyama, Tsukuru
Mohammed, Liman Audu
Mupinga, Davison M.
Oh, Olivia Jeonghwa
Źródło:
Aslib Journal of Information Management, 2020, Vol. 72, Issue 6, pp. 963-978.
Dostęp URL:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AJIM-05-2020-0172  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies