Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Do online searches influence sales or merely predict them? The case of motion pictures

Tytuł:
Do online searches influence sales or merely predict them? The case of motion pictures
Autorzy:
Kim, Ho
Źródło:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 55, Issue 2, pp. 337-362.
Dostęp URL:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-08-2019-0655  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies