Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The path of support-to-sales: mediating role of seller collaborative information exchange in social commerce

Tytuł:
The path of support-to-sales: mediating role of seller collaborative information exchange in social commerce
Autorzy:
Chen, Li
Zhu, Fengxia
Mantrala, Murali
Źródło:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 55, Issue 2, pp. 363-384.
Dostęp URL:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-11-2019-0823  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies