Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Building brand equity through communication consistency in luxury hotels: an impact-asymmetry analysis

Tytuł :
Building brand equity through communication consistency in luxury hotels: an impact-asymmetry analysis
Autorzy :
Maja Šerić
Josip Mikulić
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2020, Vol. 3, Issue 4, pp. 451-468.
Dostęp URL :
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTI-11-2019-0119
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies