Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Cognitive processes, rewards and online knowledge sharing behaviour: the moderating effect of organisational innovation

Tytuł :
Cognitive processes, rewards and online knowledge sharing behaviour: the moderating effect of organisational innovation
Autorzy :
Tuyet-Mai Nguyen
Ashish Malik
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Knowledge Management, 2020, Vol. 24, Issue 6, pp. 1241-1261.
Dostęp URL :
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JKM-12-2019-0742
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies