Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cognitive influences shaping grade decision-making

Tytuł:
Cognitive influences shaping grade decision-making
Autorzy:
Pownall, Ian
Kennedy, Victoria
Źródło:
Quality Assurance in Education, 2019, Vol. 27, Issue 2, pp. 166-178.
Dostęp URL:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-04-2018-0040  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies