Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of consumer innovativeness in an axiomatic approach. Mathematical Economics, 2015, Nr 11 (18), s. 21-32

Tytuł:
Analysis of consumer innovativeness in an axiomatic approach. Mathematical Economics, 2015, Nr 11 (18), s. 21-32
Autorzy:
Ciałowicz, Beata
Dostęp URL:
https://www.europeana.eu/item/0940420/_nnTR3nz?utm_source=api&utm_medium=api&utm_campaign=YuvuWBeCa  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies