Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Self-modeling as an intervention to increase student classroom participation

Tytuł :
Self-modeling as an intervention to increase student classroom participation
Autorzy :
HARTLEY, E. T
BRAY, M. A
KEHLE, T. J
Pokaż więcej
Temat :
Homme
Human
Hombre
Age scolaire
School age
Edad escolar
Enfant
Child
Niño
Interaction sociale
Social interaction
Interacción social
Milieu scolaire
School environment
Medio escolar
Participation
Participación
Programme éducatif
Educational schedule
Programa educativo
Relation élève enseignant
Teacher pupil relation
Relación alumno docente
Automodelage
Sciences biologiques et medicales
Biological and medical sciences
Sciences biologiques fondamentales et appliquees. Psychologie
Fundamental and applied biological sciences. Psychology
Psychologie. Psychophysiologie
Psychology. Psychophysiology
Psychologie de l'éducation
Educational psychology
Psychopédagogie. Didactique
Psychopedagogics. Didactics
Psychologie. Psychanalyse. Psychiatrie
Psychology. Psychoanalysis. Psychiatry
Psychology, psychopathology, psychiatry
Psychologie, psychopathologie, psychiatrie
Źródło :
Psychology in the schools. 35(4):363-372
Wydawca :
New York, NY: Wiley, 1998.
Rok publikacji :
1998
Opis fizyczny :
print; 1 p.1/4
Materiał oryginalny :
INIST-CNRS
Typ dokumentu :
Article
Opis pliku :
text
Język :
English
Afiliacje autora :
University of Connecticut, United States
St. John's University, United States
ISSN :
0033-3085
Dostęp URL :
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=search&terms=2394958
Prawa :
Copyright 1998 INIST-CNRS
CC BY 4.0
Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS
Numer akcesji :
edsfra.2394958
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies