Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

La Transfiguration, un tableau protestant ? Athanase Coquerel regarde Raphaël. La Fortune critique de Raphaël en France, « le plus parfait Peintre »

Tytuł :
La Transfiguration, un tableau protestant ? Athanase Coquerel regarde Raphaël. La Fortune critique de Raphaël en France, « le plus parfait Peintre »
Autorzy :
GUICHARNAUD, Hélène
Le calvinisme et les arts : du XVIe siècle à nos jours. Colloque(Lyon, ; 2009-10-16)
UMR 5190 LARHRA
Pokaż więcej
Temat :
Critique
Criticism
Peinture
Painting
Protestantisme libéral
Liberal protestantism
Transfiguration
Athanase Coquerel
Raphaël
Histoire et sciences des religions
History and sciences of religions
Christianisme
Christianity
Temps modernes
Modern period
XIXe-XXe siècle
19th-20th century
Eglises issues de la Réforme
Post-Reformation churches
Art, archéologie, musique
Art, archeology, music
Religion
Źródło :
Le calvinisme et les arts : du XVIe siècle à nos joursChrétiens et sociétés XVIe-XXe siècles. :155-172
Wydawca :
Lyon: Centre national de la recherche scientifique, 2011.
Rok publikacji :
2011
Opis fizyczny :
print; 18; NS1
Materiał oryginalny :
INIST-CNRS
Typ dokumentu :
Conference Paper
Opis pliku :
text
Język :
French
Afiliacje autora :
Musée du Louvre, France
ISSN :
1257-127X
Dostęp URL :
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=search&terms=25255161
Prawa :
Copyright 2015 INIST-CNRS
CC BY 4.0
Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS
Numer akcesji :
edsfra.25255161
Konferencja
La Transfiguration, tableau controversé de Raphaël au XIXe siècle après avoir été beaucoup admiré, est considéré comme un chef d’œuvre par Athanase Coquerel, qui voit en lui un commentaire libre de la Bible. Seule la figure du Christ est critiquée, parce qu’on ne peut pas représenter Dieu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies