Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

TEACHING YOUNG ADULTS WITH DISABILITIES TO RESPOND APPROPRIATELY TO LURES FROM STRANGERS

Tytuł :
TEACHING YOUNG ADULTS WITH DISABILITIES TO RESPOND APPROPRIATELY TO LURES FROM STRANGERS
Autorzy :
FISHER, Marisa H
BURKE, Meghan M
GRIFFIN, Megan M
Pokaż więcej
Temat :
Cognition
Cognición
Homme
Human
Hombre
Processus acquisition
Acquisition process
Proceso adquisición
Trouble du développement
Developmental disorder
Trastorno desarrollo
Adulte jeune
Young adult
Adulto joven
Apprentissage
Learning
Aprendizaje
Arriération mentale
Mental retardation
Retraso mental
Déficience intellectuelle
Intellectual deficiency
Deficiencia intelectual
Handicap
Discapacidad
Incapacité
Disability
Incapacidad
Prévention
Prevention
Prevención
Enlèvement criminel
abduction prevention
intellectual disability
intervention
Sciences biologiques et medicales
Biological and medical sciences
Sciences medicales
Medical sciences
Psychopathologie. Psychiatrie
Psychopathology. Psychiatry
Etude clinique de l'adulte et de l'adolescent
Adult and adolescent clinical studies
Psychologie. Psychanalyse. Psychiatrie
Psychology. Psychoanalysis. Psychiatry
PSYCHOPATHOLOGIE. PSYCHIATRIE
Psychology, psychopathology, psychiatry
Psychologie, psychopathologie, psychiatrie
Źródło :
Journal of applied behavior analysis. 46(2):528-533
Wydawca :
Bloomington, IN: Society for the Experimental Analysis of Behavior, 2013.
Rok publikacji :
2013
Opis fizyczny :
print; 6; 1/4 p
Materiał oryginalny :
INIST-CNRS
Typ dokumentu :
Article
Opis pliku :
text
Język :
English
Afiliacje autora :
VANDERBILT KENNEDY CENTER, United States
UNIVERSITY OF ILLINOIS AT CHICAGO, United States
UNIVERSITY OF NEW MEXICO, United States
ISSN :
0021-8855
Dostęp URL :
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=search&terms=27681210
Prawa :
Copyright 2015 INIST-CNRS
CC BY 4.0
Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS
Numer akcesji :
edsfra.27681210
Czasopismo naukowe
We taught 5 adults with mild intellectual disabilities to respond appropriately to lures from strangers. Skills were taught in the classroom first and then in situ. Before training, participants did not walk away from confederate strangers who tried to lure them away. Participants demonstrated appropriate responses during classroom and in situ training, although performance during assessments was somewhat inconsistent. Appropriate responses were observed during weekly maintenance probes and at follow-up assessments for up to 3 months after training.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies