Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

fuNny facE CONTEST: A FORMATIVE ASSESSMENT

Tytuł:
fuNny facE CONTEST: A FORMATIVE ASSESSMENT
Autorzy:
Colen, Yong S.
Źródło:
The Mathematics Teacher, 2010 Aug 01. 104(1), 50-56.
Dostęp URL:
https://www.jstor.org/stable/20876769  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies