Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

HBCUs and Writing Programs : Critical Hip Hop Language Pedagogy and First-Year Student Success

Tytuł:
HBCUs and Writing Programs : Critical Hip Hop Language Pedagogy and First-Year Student Success
Autorzy:
Stone, Brian J.
Stewart, Shawanda
Źródło:
Composition Studies, 2016 Oct 01. 44(2), 183-186.
Dostęp URL:
https://www.jstor.org/stable/24859540  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies