Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Understanding Participation : Secondary Students with Autism Spectrum Disorder and the Accountability System

Tytuł:
Understanding Participation : Secondary Students with Autism Spectrum Disorder and the Accountability System
Autorzy:
Bouck, Emily C.
Źródło:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2017 Jun 01. 52(2), 132-143.
Dostęp URL:
https://www.jstor.org/stable/26420385  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies