Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Effects of Adopting Tablets and Facebook for Learning Badminton Skills : A Portfolio Based WISER Model in Physical Education

Tytuł:
The Effects of Adopting Tablets and Facebook for Learning Badminton Skills : A Portfolio Based WISER Model in Physical Education
Autorzy:
Lin, Kuo-Chin
Lee, I-Chen
Cheng, Chih-Fu
Hung, Hui-Chun
Źródło:
Educational Technology & Society, 2020 Oct 01. 23(4), 89-105.
Dostęp URL:
https://www.jstor.org/stable/26981746  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies