Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Action Research in the Classroom: Increasing the Comfort Zone for Teachers

Tytuł:
Action Research in the Classroom: Increasing the Comfort Zone for Teachers
Autorzy:
Bevevino, Mary M.
Snodgrass, Dawn M.
Źródło:
The Clearing House, 2000 May 01. 73(5), 254-258.
Dostęp URL:
https://www.jstor.org/stable/30189592  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies