Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Formative Assessment in Higher Education: Moves Towards Theory and the Enhancement of Pedagogic Practice

Tytuł :
Formative Assessment in Higher Education: Moves Towards Theory and the Enhancement of Pedagogic Practice
Autorzy :
Mantz Yorke
Pokaż więcej
Źródło :
Higher Education. 45(4):477-501
Dostęp URL :
https://www.jstor.org/stable/3447452
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies