Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Development of Affective Subscales to Reflect Variation in Students' Experiences of Studying Mathematics in Higher Education

Tytuł:
The Development of Affective Subscales to Reflect Variation in Students' Experiences of Studying Mathematics in Higher Education
Autorzy:
Meyer, J. H. F.
Eley, M. G.
Źródło:
Higher Education, 1999 Mar 01. 37(2), 197-216.
Dostęp URL:
https://www.jstor.org/stable/3448020  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies