Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ermittlung von Zahlungsbereitschaften mittels monadischer Preis- und Kaufabfragen: Neue empirische Erkenntnisse

Tytuł:
Ermittlung von Zahlungsbereitschaften mittels monadischer Preis- und Kaufabfragen: Neue empirische Erkenntnisse
Autorzy:
Müller, Holger
Voigt, Steffen
Erichson, Bernd
Źródło:
Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis, 2010 Jan 01. 32(2), 117-127.
Dostęp URL:
https://www.jstor.org/stable/41922162  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies