Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wanting to Learn: A Necessary Condition for the Effectiveness of Instructional Design

Tytuł:
Wanting to Learn: A Necessary Condition for the Effectiveness of Instructional Design
Autorzy:
Gropper, George L.
Źródło:
Educational Technology, 2015 Nov 01. 55(6), 24-33.
Dostęp URL:
https://www.jstor.org/stable/44430421  Link otwiera się w nowym oknie
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies