Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

A study of computerization for specialty fashion retailers in Hong Kong.

Tytuł :
A study of computerization for specialty fashion retailers in Hong Kong.
Index Terms :
Fashion merchandising--Data processing
Fashion merchandising--China--Hong Kong--Data processing
Clothing trade--Data processing
Clothing trade--China--Hong Kong--Data processing
Retail trade--Data processing
Retail trade--China--Hong Kong--Data processing
Text
bibliography
Wydawca :
Chinese University of Hong Kong 1991
Dodane szczegóły :
Chan, Kam-hung Andy.
Chinese University of Hong Kong Graduate School. Division of Business Administration.
Typ dokumentu :
Zasób elektroniczny
URL :
https://repository.lib.cuhk.edu.hk/en/item/cuhk-318715">https://repository.lib.cuhk.edu.hk/en/item/cuhk-318715
Dostępność :
Open access content. Open access content
Use of this resource is governed by the terms and conditions of the Creative Commons “Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International” License (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/)
Pozostałe numery :
CVU oai:cuhk-dr:cuhk_318715
959214211
Źródło wspomagające :
CHINESE UNIV OF HONG KONG
From OAIster®, provided by the OCLC Cooperative.
Numer akcesji :
edsoai.ocn959214211
Zasób elektroniczny
by Chan Kam-hung, Andy.
Thesis (M.B.A.)--Chinese University of Hong Kong, 1991.
Bibliography: leaf 69.
p.ii
TABLE OF CONTENTS --- p.iii
LIST OF FIGURES --- p.v
ACKNOWLEDGEMENTS --- p.vi
CHAPTER
Chapter I. --- INTRODUCTION --- p.1
Chapter II. --- RETAIL INFORMATION SYSTEM --- p.3
Key Components of Retail Information System --- p.4
Techonological Trend for Retail Information System --- p.11
Chapter III. --- RESEARCH OBJECTIVES
Fashion Retailing in Hong Kong --- p.14
Defining Research Objectives --- p.15
Chapter IV. --- METHODOLOGY --- p.16
The Setting of Questionnaire --- p.17
Conducting the Survey --- p.18
Research Limitation --- p.19
Chapter V. --- RESULTS AND ANALYSIS
Survey Responses --- p.20
Analysis Techniques --- p.21
Analysis of Company Background Information --- p.22
Review of Current Status of Computerization --- p.23
Assessment of Key Success Factors for Computerization and Implementation Priority --- p.25
Application of Advanced Tools in Retailing --- p.26
Analysis of Key Factors in Selecting Advanced Tools --- p.28
Chapter VI. --- INTERPRETATION OF RESULTS
Current Utilization of Computerized Retail Information Systems and Advanced System Tools --- p.29
Overall Utilization --- p.30
Hardware --- p.32
Application Systems --- p.32
Advanced System Tools --- p.35
Attitude Towards Future Computerization --- p.37
Chapter VII. --- CONCLUSION AND RECOMMENDATION --- p.40
APPENDICES --- p.44
BIBLIOGRAPHY --- p.69
http://library.cuhk.edu.hk/record=b5886664
Use of this resource is governed by the terms and conditions of the Creative Commons “Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International” License (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies