Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Lifestyle segmentation of females in fashion purchase behaviour.

Tytuł :
Lifestyle segmentation of females in fashion purchase behaviour.
Index Terms :
Consumer behavior
Consumer behavior--China--Hong Kong
Women--Attitudes
Women--China--Hong Kong--Attitudes
Fashion merchandising
Fashion merchandising--China--Hong Kong
Text
bibliography
Wydawca :
Chinese University of Hong Kong 1991
Dodane szczegóły :
Tse, Po-shing.
Chinese University of Hong Kong Graduate School. Division of Business Administration.
Typ dokumentu :
Zasób elektroniczny
URL :
https://repository.lib.cuhk.edu.hk/en/item/cuhk-318692">https://repository.lib.cuhk.edu.hk/en/item/cuhk-318692
Dostępność :
Open access content. Open access content
Use of this resource is governed by the terms and conditions of the Creative Commons “Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International” License (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/)
Pozostałe numery :
CVU oai:cuhk-dr:cuhk_318692
959214399
Źródło wspomagające :
CHINESE UNIV OF HONG KONG
From OAIster®, provided by the OCLC Cooperative.
Numer akcesji :
edsoai.ocn959214399
Zasób elektroniczny
by Tse Po-shing, Andy.
Thesis (M.B.A.)--Chinese University of Hong Kong, 1991.
Bibliography: leaves 57-59.
EXECUTIVE SUMMARY --- p.i
ACKNOWLEDGEMENT --- p.ii
TABLE OF CONTENTS --- p.iii
LIST OF APPENDICES --- p.iv
CHAPTER
Chapter I. --- INTRODUCTION --- p.2
Chapter II. --- RESEARCH RATIONALE --- p.3
Statement of the Program --- p.3
Programme Strategy --- p.3
Assumptions and Hypothesis --- p.3
Target Population --- p.5
Chapter III. --- LITERATURE REVIEW --- p.6
Segmentation --- p.6
Lifestyle --- p.9
Lifestyle Segmentation --- p.11
Fashion Research --- p.13
Chapter IV. --- BACKGROUND INFORMATION ON HONG KONG --- p.16
Demographics of Hong Kong Females --- p.16
Hong Kong's Market for Apparel --- p.18
Lifestyle Study in Hong Kong --- p.20
Chapter V. --- RESEARCH METHODOLOGY --- p.21
Sampling Procedure --- p.21
Instrument --- p.22
Measures --- p.23
Chapter VI. --- RESULTS --- p.27
Factor Analysis --- p.27
Cluster Analysis --- p.32
Demographics --- p.33
Chapter VII. --- DISCUSSION --- p.34
Cluster I: Followers --- p.34
Cluster II: Leaders --- p.35
Cluster III: Realists --- p.36
Cluster IV: Uninvolved --- p.37
Chapter VIII. --- CONCLUSIONS AND RECOMMENDATIONS --- p.39
Conclusion --- p.39
Recommendation --- p.39
Chapter IX. --- LIMITATION --- p.41
Chapter X. --- APPENDICES --- p.42
Chapter XI. --- REFERENCES --- p.57
LIST OF APPENDICES
Chapter APPENDIX 1: --- English Version Questionnaire --- p.44
Chapter APPENDIX 2: --- Chinese Version Questionnaire --- p.49
Chapter APPENDIX 3: --- Figure and Table --- p.52
Figure 1 --- p.52
Table 1 --- p.53
Table 2 --- p.55
Table 3 --- p.56
http://library.cuhk.edu.hk/record=b5886837
Use of this resource is governed by the terms and conditions of the Creative Commons “Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International” License (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies