Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Self-regulated Learning as a Foundational Principle for a Successful Strategy in Teaching Educational Research Methods to Doctor of Philosophy Students

Tytuł:
Self-regulated Learning as a Foundational Principle for a Successful Strategy in Teaching Educational Research Methods to Doctor of Philosophy Students
Autorzy:
Dousay, Tonia A.
Igoche, Diane
Branch, Robert Maribe
Źródło:
Educational Media and Technology Yearbook : Volume 36, 2011. 36:23-36
Książka elektroniczna

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies