Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing’s Theoretical and Conceptual Value Proposition: An Abstract

Tytuł:
Marketing’s Theoretical and Conceptual Value Proposition: An Abstract
Autorzy:
Key, Martin
Clark, Terry
Ferrell, O. C.
Pitt, Leyland
Stewart, David
Źródło:
Back to the Future: Using Marketing Basics to Provide Customer Value : Proceedings of the 2017 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :255-256
Książka elektroniczna

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies