Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Machine Usability Effects on Preferences for Hot Drinks

Tytuł:
Machine Usability Effects on Preferences for Hot Drinks
Autorzy:
Ye, Hongjun
Watson, Jan
Sargent, Amanda
Ayaz, Hasan
Suri, Rajneesh
Źródło:
Advances in Neuroergonomics and Cognitive Engineering : Proceedings of the AHFE 2018 International Conference on Neuroergonomics and Cognitive Engineering, July 21–25, 2018, Loews Sapphire Falls Resort at Universal Studios, Orlando, Florida USA. 775:376-382
Książka elektroniczna

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies