Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Theoretische Fundierung des Commitments in Geschäftsbeziehungen

Tytuł:
Theoretische Fundierung des Commitments in Geschäftsbeziehungen
Współwytwórcy:
Saab, Samy
Źródło:
Commitment in Geschäftsbeziehungen : Konzeptualisierung und Operationalisierung für das Business-to-Business-Marketing. :75-118
Książka elektroniczna

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies