Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SRSD Fractions: Using Self-Regulated Strategy Development to Support Students’ Conceptual and Procedural Fraction Knowledge

Tytuł:
SRSD Fractions: Using Self-Regulated Strategy Development to Support Students’ Conceptual and Procedural Fraction Knowledge
Autorzy:
Ennis, Robin Parks
Losinski, Mickey
Źródło:
Education and Treatment of Children. 43(1):85-94
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies