Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Improving customer profit predictions with customer mindset metrics through multiple overimputation

Tytuł:
Improving customer profit predictions with customer mindset metrics through multiple overimputation
Autorzy:
Venkatesan, Rajkumar
Bleier, Alexander
Reinartz, Werner
Ravishanker, Nalini
Źródło:
Journal of the Academy of Marketing Science: Official Publication of the Academy of Marketing Science. 47(5):771-794
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies