Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Beyond conjoint analysis: Advances in preference measurement

Tytuł:
Beyond conjoint analysis: Advances in preference measurement
Autorzy:
Netzer, Oded
Toubia, Olivier
Bradlow, Eric T.
Dahan, Ely
Evgeniou, Theodoros
Feinberg, Fred M.
Feit, Eleanor M.
Hui, Sam K.
Johnson, Joseph
Liechty, John C.
Orlin, James B.
Rao, Vithala R.
Źródło:
Marketing Letters: A Journal of Research in Marketing. December 2008 19(3-4):337-354
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies