Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Determinants of Students’ Intention to Continue Using Online Private Tutoring: An Expectation-Confirmation Model (ECM) Approach

Tytuł:
Determinants of Students’ Intention to Continue Using Online Private Tutoring: An Expectation-Confirmation Model (ECM) Approach
Autorzy:
Persada, Satria FadilAff1, IDs10758021095489_cor1
Miraja, Bobby Ardiansyah
Nadlifatin, Reny
Belgiawan, Prawira Fajarindra
Perwira Redi, A. A. N.
Lin, Shu-Chiang
Źródło:
Technology, Knowledge and Learning. 27(4):1081-1094
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies