Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The validity and value of peer assessment using adaptive comparative judgement in design driven practical education

Tytuł:
The validity and value of peer assessment using adaptive comparative judgement in design driven practical education
Autorzy:
Seery, Niall
Canty, Donal
Phelan, Pat
Źródło:
International Journal of Technology and Design Education. May 2012 22(2):205-226
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies