Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Effects of Teacher-Implemented Coaching to Increase the Accuracy of Data Collected by Paraeducators

Tytuł :
Effects of Teacher-Implemented Coaching to Increase the Accuracy of Data Collected by Paraeducators
Autorzy :
Mason, Rose A.
Schnitz, Alana. G.
Gerow, Stephanie
An, Zhe G.
Wills, Howard P.
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Behavioral Education. 28(2):204-226
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies