Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

“The Cowl Does Make The Monk”: Understanding the Emergence of Social Entrepreneurship in Times of Downturn

Tytuł:
“The Cowl Does Make The Monk”: Understanding the Emergence of Social Entrepreneurship in Times of Downturn
Autorzy:
Molina, José Luis
Valenzuela-García, Hugo
Lubbers, Miranda J.
Escribano, Paula
Lobato, Marta M.
Źródło:
VOLUNTAS: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations: Official journal of the International Society for Third-Sector Research. 29(4):725-739
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies