Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Quantifying student engagement in learning about climate change using galvanic hand sensors in a controlled educational setting

Tytuł:
Quantifying student engagement in learning about climate change using galvanic hand sensors in a controlled educational setting
Autorzy:
Morrison, A. L.Aff1, Aff2
Rozak, S.
Gold, A. U.
Kay, J. E.Aff1, Aff2
Źródło:
Climatic Change: An Interdisciplinary, International Journal Devoted to the Description, Causes and Implications of Climatic Change. 159(1):17-36
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies