Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Leveraging Technology to Facilitate Teachers’ Use of a Targeted Classroom Intervention: Evaluation of the Daily Report Card.Online (DRC.O) System

Tytuł :
Leveraging Technology to Facilitate Teachers’ Use of a Targeted Classroom Intervention: Evaluation of the Daily Report Card.Online (DRC.O) System
Autorzy :
Owens, Julie Sarno
McLennan, John D.
Hustus, Chelsea L.
Haines-Saah, Rebecca
Mitchell, Sarah
Mixon, Clifton S.Aff1, Aff6
Troutman, Ayanna
Pokaż więcej
Źródło :
School Mental Health: A Multidisciplinary Research and Practice Journal. 11(4):665-677
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies