Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Differences in medical student performance on examinations: exploring score variance between Kolb's Learning Style Inventory classifications

Tytuł:
Differences in medical student performance on examinations: exploring score variance between Kolb's Learning Style Inventory classifications
Autorzy:
Reynolds, Quentin J.
Gilliland, Kurt O.
Smith, Katie
Walker, Joshua A.
Beck Dallaghan, Gary L.
Źródło:
BMC Medical Education. 20(1)
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies