Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Development and Feasibility Study of a Multimodal ‘Talking Wall’ to Facilitate the Voice of Young People with Autism and Complex Needs: A Case Study in a Specialist Residential School

Tytuł:
The Development and Feasibility Study of a Multimodal ‘Talking Wall’ to Facilitate the Voice of Young People with Autism and Complex Needs: A Case Study in a Specialist Residential School
Autorzy:
Richards, NorahAff1, Aff2, Aff3
Crane, Laura
Źródło:
Journal of Autism and Developmental Disorders. 50(12):4267-4279
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies