Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Effects of Precision Teaching and Self-regulated Learning on Early Multiplication Fluency

Tytuł:
The Effects of Precision Teaching and Self-regulated Learning on Early Multiplication Fluency
Autorzy:
Sleeman, Mike
Friesen, Myron
Tyler-Merrick, Gaye
Walker, Lawrence
Źródło:
Journal of Behavioral Education. 30(2):149-177
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies