Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sales strategies considering consumer purchasing preferences for imperfect complementary products

Tytuł:
Sales strategies considering consumer purchasing preferences for imperfect complementary products
Autorzy:
Ren, Wen-wen
Liu, YongAff1, IDs41272021002915_cor2
Zhang, Qi
Wang, Xiao-ying
Źródło:
Journal of Revenue and Pricing Management. 21(2):164-182
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies