Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effectiveness of a Team-Based Learning exercise in the learning outcomes of a medical pharmacology course: insight from struggling students

Tytuł:
Effectiveness of a Team-Based Learning exercise in the learning outcomes of a medical pharmacology course: insight from struggling students
Autorzy:
Carrasco, Gonzalo A.
Behling, Kathryn C.
Gentile, Matthew
Fischer, Bradford D.
Ferraro, Thomas N.
Źródło:
Naunyn-Schmiedeberg's Archives of Pharmacology. 394(9):1941-1948
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies