Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A generational investigation and sentiment and emotion analyses of female fashion brand users on Instagram in Sub-Saharan Africa

Tytuł:
A generational investigation and sentiment and emotion analyses of female fashion brand users on Instagram in Sub-Saharan Africa
Autorzy:
Mahmoud, Ali B.Aff1, Aff2
Hack-Polay, DieuAff3, Aff4
Grigoriou, Nicholas
Mohr, Iris
Fuxman, Leonora
Źródło:
Journal of Brand Management. 28(5):526-544
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies