Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluating the Impact of Online Professional Development on Teachers’ Use of a Targeted Behavioral Classroom Intervention

Tytuł:
Evaluating the Impact of Online Professional Development on Teachers’ Use of a Targeted Behavioral Classroom Intervention
Autorzy:
Mixon, Clifton S.
Owens, Julie Sarno
Hustus, Chelsea
Serrano, Verenea J.
Holdaway, Alex S.
Źródło:
School Mental Health: A Multidisciplinary Research and Practice Journal. 11(1):115-128
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies