Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analyzing the role of fidelity of RTI Tier 2 reading intervention in Spanish kindergarten and first grade students

Tytuł:
Analyzing the role of fidelity of RTI Tier 2 reading intervention in Spanish kindergarten and first grade students
Autorzy:
Jiménez, Juan E.
Gutiérrez, Nuria
de León, Sara C.
Źródło:
Annals of Dyslexia: An Interdisciplinary Journal of the International Dyslexia Association. 71(1):28-49
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies