Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Differential Responsiveness of Youth with Emotional and Behavioral Disorders and Learning Disabilities to Intensive Remedial Reading Instruction

Tytuł:
The Differential Responsiveness of Youth with Emotional and Behavioral Disorders and Learning Disabilities to Intensive Remedial Reading Instruction
Autorzy:
Benner, Gregory J.
Jolivette, Kristine
Baylin, Andrea
Źródło:
Education and Treatment of Children. 43(1):95-107
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies