Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Camptocormia and myalgia as the revealing symptoms of a drug-induced myopathy related to chronic orlistat intake: a case report

Tytuł :
Camptocormia and myalgia as the revealing symptoms of a drug-induced myopathy related to chronic orlistat intake: a case report
Autorzy :
London, FrédéricAff1, Aff2
Thévenon, AndréAff3, Aff4
Levisse, Camille
Cassim, FançoisAff4, Aff6
Tard, CélineAff1, Aff4
Pokaż więcej
Źródło :
Acta Neurologica Belgica. 118(1):115-118
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies