Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implicit theories of intelligence in STEM education: perspectives through the lens of technology education students

Tytuł:
Implicit theories of intelligence in STEM education: perspectives through the lens of technology education students
Autorzy:
Buckley, Jeffrey
O’Connor, Adrian
Seery, NiallAff1, Aff3
Hyland, Tomás
Canty, Donal
Źródło:
International Journal of Technology and Design Education. 29(1):75-106
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies